Reklamační podmínky
- Úvod
- Reklamační podmínky
Reklamační řád zásilkové služby
Záruční doba a reklamační podmínky se řídí platnými zákony. Záruční doba je 12 měsíců ode dne převzetí zboží kupujícím, pokud výrobce nestanoví záruční dobu delší, kupující je povinen při převzetí zkontrolovat a případně do 14 dnů ode dne převzetí zboží reklamovat množstevní a zjevné výrobní vady dodaného zboží. Při zjevném poškození zásilky stanoví provozovatel internetového obchodu NOŽE-BROUSKY.CZ (dále jen prodejce) 14 denní lhůtu na sepsání protokolu o poškození zásilky.
Záruka se vztahuje na vady materiálu a na technické a výrobní (konstrukční) vady výrobku.
Výrobek musí být používán pouze k účelu, pro který byl vyroben.
Výrobky budou převzaty k reklamačnímu řízení jen v kompletním stavu, tj. včetně součástí, které byly odděleny např. zlomením a včetně původního obalu.
Výrobky budou převzaty k vyřízení reklamace pouze s reklamačním protokolem, který obsahuje:
- datum prodeje a datum reklamace zákazníkem (včetně kopie dodacího dokladu)
- přesný popis reklamované vady a deklarovaný způsob vzniku.
- jméno a příjmení zákazníka
- e-mailovou adresu
- číslo bankovního účtu/kód banky (pro vrácení peněz)
- kontaktní telefon
Záruka se nevztahuje na vady způsobené nevhodným zacházením, nesprávným používáním, použitím hrubé síly, resp. neodbornou opravou.
Záruka se rovněž nevztahuje na běžné opotřebení výrobku a na poškození vzniklé přírodními vlivy, resp. nedostatečnou údržbou výrobku.
Výrobek lze zaslat k reklamaci po dohodě s prodejcem na adresu : Josef Weissenstein-Parfilex AG., Benešovo náměstí 2456, 530 02 Pardubice.
V případě neoprávněné reklamace bude výrobek zaslán kupujícímu zpět a současně mu budou vyúčtovány náklady s reklamačním řízením spojené.